Contact information

Omar mukhtar st, Gaza, Palestine

We are available 24/ 7. Contact us Now. +970657681773 info@8plusit.com
Follow us

Upravo sam se vratio iz jedne posljednje šetnje plaže duge vruće milje.

I sir na žaru (Thomas Style – Extra Hrypy s maslacem!) S voćem + povrće.

Jedna večera

Dosta škampi miješajte prženje. Volio je umak!

trenutni omiljeni zalogaj

Ove Quaker čokoladne kolače od riže koje su mi poslali s PB -om na vrhu! Obiteljski favorit.

i na kraju sam naišao na ovu fotografiju Mazena u Birchovoj trenutnoj dobi. Pogledajte to lice !! Morate uskoro staviti tu odjeću na B kako biste usporedili.

Ugodan vikend !!

… sa slatkim smeđim umakom!

Postoji nekoliko odluka I Moram razmotriti svaki dan:

o čemu ću blogati? Što su Mazen + moje aktivnosti za dan? Koji trening treba raditi? Što je za večeru?

još u ranim danima Kerfa, moj Sadržaj je napisao sam. Nikad nisam razmišljao o tome o čemu blogirati jer su doručak, ručak i večera samo dolazili. Tri puta dnevno sam me vezao za računalo, ali sami su postovi bili tako lako napisati. Nedavno sam razmišljao amarok doziranje skoknite do ove web stranice o tome o čemu blogirati i što napraviti za večeru tijekom istog sata. Shvatio sam: “Moram češće ubiti dva zadatka jednim kamencem!” Mislim da su blogovi postali više usredotočeni na temu, pritisak da se lijepi, korak po korak, stilizirani recept povećava, pa sam osjetio da moji postovi “evo onoga što sam jeo za večeru” nije bio spreman. Podsjetila sam se na dvije stvari: 1) Moram to držati ranjivim i 2) Moram stvari održavati stvarnim. Dakle, s tim rečeno, evo prave lagane večere koju sam bacio!

Smeđa riža ušla je u štednjak s rižom.

Crvena paprika i zelenilo iz vrta mojih inlata nasjeckani su u 2 minute.

blok tempeha koji bih u svom hladnjaku za ev-er bio narezan i stavio u jednostavnu marinadu koja bi se pretvorila u umak.

Umak od marinade je mješavina juhe, sojinog umaka, smeđeg šećera, rižinog vinskog octa, sezamovog ulja, češnjaka, đumbira i kukuruznog škroba. Aka svi ti dobri, jaki azijski okusi! Tempeh je sjedio oko sat vremena kako bi apsorbirao što više okusa.

Kad je bilo vrijeme kuhanja, ulio sam tempeh i marinadu u svoj wok zajedno s paprikom i pustio da sve omekša i kuha, o tome 8-10 minuta na srednjem. Umak se bacio i zgusnuo iz kukuruznog škroba. Zatim sam dodao zelenilo da se poveća na vrh.

za posluživanje, porcijena riža u svakoj zdjeli, a ostatak sam podijelio jednako, prekrivajući sve ukusnim umakom.

Evo brzog + jednostavnog Recept.

Print

Ukupno vrijeme 15 minuta

Porcije 2 obroka

Sastojci

1 šalica juha po vašem izboru1/4 šalice sojinog umaka od soja2 žlice smeđeg šećera1 žlice kukuruznog škroba1 žlice riže vino ocat1/2 tbbsp sesame uljani klinčić češanj češnjak pretisak1 TSP mljeveni đumbir2 posluživanja smeđa riža kuhana1 pakiranje tempeh izrezan na kocke1 crvena paprika nasjeckana na komadiće veličine zalogaja2 šalice zelene narezane ako su listovi veliki (ja sam koristio chard)

Upute

Dodavanje sastojaka kroz tempeh u zdjelu i miješajte Pa.add tempeh kockice i mariniraju najmanje 15 minuta, do nekoliko sati. U wok ili tavi na srednje jakoj vatri, kuhajte tempeh, papriku i marinadu oko 8-10 minuta, dok se sve ne kuha i umak ne počne da se zgusne. Podesite toplinu na nisku ako mjehurići umak previše.Dodrežite zelenilo i umiješajte da se podijelite. Pisanje je prilično užasno (ne mogu podnijeti da su mu “usta formirala tvrdu crtu” i “Moja unutarnja božica učinila Xyz”

Vrlo spremna da se vratim kući do slatkog ljetnog vremena !!

Pa što što Jesmo li jeli drugo osim drva?

Arovos iznimno ugostiteljstvo je ugostiteljska tvrtka Cville u vlasništvu dva kuhara, Sandy i Danny. Dok imaju iskustva u ugostiteljstvu na licu mjesta, oni su se tijekom pandemije okrenuli Usluga za pripremu obroka za zajednicu. Pitali su bih li želio podijeliti neke obroke na Kerfu i rekao sam “kvragu da!” Nikad ne odbijam hranu 🙂

jelovnici su objavljeni na mreži i možete možete Pokupite svoju narudžbu ili u nedjelju popodne ili ponedjeljak navečer. Osim predjela i zdjela za ručak, oni imaju puno dodavanja poput jaja svježjih farmi, domaćeg hummusa, sendviča za doručak i kriški kolača iz trgovine kolača u susjedstvu, narezani bar za tortu! Porcije su bili ogromni (sljedeći dan sam imao puno ostataka za ručak), a hrana je okusila domaća kuhana.

Južno uživanje

Sporo kuhana rebra, pire od slatkog krumpira ( Moj najdraži dio!), Pečeni brokoli i domaći lonestar bbq umak

Power Steak Bowl

odrezak od suknje na roštilju s kvinojom, pečeni Bruxelles Spriots Yukon krumpir. + Umak za Lonestar. Svi smo voljeli odrezak (uključen je Mazen).

jednostavno losos

limunov losos, riža, šparoge na žaru i patlidžan s kremastim preljevom.

narezani bar za tortu narezani !

plus krišku čokoladne torte sa slanim karamelnim smrzavanjem! Thomas i ja srušili smo ovo.

Ručkovi

Obožavao sam ovu pileću zdjelu s roštilja s pečenim slatkim krumpirom (dijelio sam one s Birchieom), Broc, talijanski začinjena riža Basmati, banana, masline, masline , Hummus i Tzatziki umak.

Dok smo jeli većinu proteina sa svakim obrokom, imali smo ostatke strana za sva 3, tako da sam to imao za ručak cijeli tjedan!

Što Čitali smo

Little B voli ukrasti Mazen Kindle kad ne gleda. Zapravo smo mu preuzeli neke nove knjige putem Kids Unlimited i pročitali smo ga nekoliko od njega. Tako prikladno!

Iako ponekad mislim da misli da je to samo iPad …

Ono što sam nosio

Shvatio sam da stvarno volim visoki vrat Vrhovi spremnika. Mislim da su laskaviji za bok nego spremnike za vrat, pa sam za ljeto lovio visoku i nisku za ljeto. Pokušao sam neke na naslovu devet, ali nažalost nisam volio tkaninu ili fit pa sam ih poslao natrag. Ali stvarno sam pogodila zlato s nekolicinom iz Atlete koje sam prvi put previdio. Koristila sam božićnu poklon karticu koju sam spasio-Božić gotovo u srpnju!

Dobio sam vrhunski tenk za vlak i vrhunski hibridni tenk, koji nosim u nastavku. Slični su, ali vlak ima malo veće rupe za ruke. Mislim da mi je ovaj hibridni u Forest Greenu najdraži od svih njih.

Ovo je tenk Foothill. Tkanina je gusta, a sviđa mi se kako je možete dugo nositi i teći ili vezati leđa za više ošišanog izgleda. Također sam u prodaji nekoliko par performansa – ogromni obožavatelj sada !!

Što sam pio!

Obično sam opsjednut Sauv Blanc cijelo ljeto, Zajedno s Roséom. Kao što sam spomenuo u svom postu na plaži, ovaj golubinski lov bio je nevjerojatan i još jedna od boca u tinejdžerima. Najdraži crveni su Syrah i Zinfandels, a ovaj nije razočarao. Ne pijem toliko crvene u ljetnom vremenu, ali volim ga prebaciti barem jednom mjesečno kada imam nešto talijansko ili teže za večeru. Usput, pokrenuo sam vinski segment svog popisa e -pošte za ažuriranja izviđača + podrum, promocije i vinske favorite. Ako se bavite čistim vinom, prijavite se u nastavku!

u subotu ujutro napravio sam smoothieje za umak od brusnica za grupu. Ovo je bio jedan od najboljih smoothieja koji sam ikad imao !! Nisam mjerio, ali stavio sam oko 2/3 šalice umaka od brusnica, pola šalice običnog jogurta i 1,5 šalice mlijeka u blenderu. Volio sam okus slatkog tarta!

Subotnji dan proveo je gledajući mnogo sati Survivora !!

Zbogom smo se oprostili od ujaka mozga, a moji su se roditelji na vrijeme vratili na večeru. Još jednom smo izveli sve ostatke i gozbili.

U nedjelju ujutro imali smo jaja, tost i klementine. Lako to učini.

Išao sam u šetnju serijom (opsjednuti!), A onda smo krenuli u obiteljski izlet do staze Monticello. Ja sam dobro hodao, ali drago mi je što smo također donijeli bob jer se nakon nekog vremena prilično umorio 🙂

Matt je napravio salate za ručak s nekim ostatkom mesa, kozjim sirom, Medeni kikiriki i sjajna žetva naduva kruh kruh!

Naspali smo popodne i uputili se prema Pippin Hillu na degustaciju vina i igranje vani. Bio je to balzamtni 65*!!

looooved Jacob Allen’s Old School Country Tunes !!

Nadam se da ste imali i divan dugi vikend! xoxo

sendvič snovi !! Sve to žuto je debela heirloom rajčica. Plus puno primorskog cheddara, avokada, sićušne kriške šunke, kiselog kruha na crunch kruhu iz velike žetve.

Više od istog dana sljedećeg dana plus čips + trešnje + rugula.

T i ja smo održavali večere lakšim posljednjih nekoliko tjedana i voljeli smo salate za večeru. Srdačniji su nego što izgledaju. Ovaj je imao rotisserie piletinu, domaće krutone, kozji sir, zelenu papriku, avokado, zelenilo i pelenu hranu marka preljev od limunovog bosiljka.

djevičanska margarita za vrijeme mocktail -a za odrasle i vrijeme za večeru! Trenutno se bavim vapnom i u ovo sam ubacio tonu svježeg soka od limete!

Također sam shvatio da sam prije nego što je dijete okolo provodila više vremena na svojoj kući. Bio sam u načinu gniježđenja i potpuno organizirao dječju kupaonicu.

Kupio sam ovaj komad ladica za teal kad sam se uselio, a on pruža prekrasan prostor za spremanje kupaonice. Ali ladice nikada nisu dobro organizirane po kategoriji. Ponekad bih otvorio 5 od njih da pronađem ono što mi treba (Bandaids, nogomet prije omotanja, krpe.)

pa sam svaku ladicu označio (minus onu koja je TBD!) S slovima. Razmišljao sam o pisanju čitavih riječi, ali olovka krede koju imam je debela i nisam htjela da izgleda neuredno, pa sam samo pojednostavio stvari slovom. Evo vodiča za jednostavnu memorizaciju:

w: pranje

m: mazen

b: brat

*prazno*< /p>

i: iPhone stvari (nasumično, znam, ali trebalo mi je mjesto gore za to s našim uredom koji se kreće)

s: Sports

o: Outdoors ( Sunčana krema, itd.)

Svakodnevni predmeti su u košarama. Također: Imajte na umu moju kolekciju Birchboxa. Što trebam učiniti s njima?!

sada: Što organizirati sljedeće?!

Upoznajte Barkley

Naš obiteljski prijatelj, Cheryl, Crochets Criterters i My Mama je dva napravila za dječake. Birch’s je boje breze i došao je s imenom Barkley! Mazen ima dugu divlju kosu

Ako ste zainteresirani da je napravi za svoju djecu, možete vidjeti njezin posao ovdje!

Llamas su u trendu

Mama je nedavno prodavala slike LLAMA -e (vrlo u trendu). Pozadina mjehurića na ovom je napravljena s izoliranim omotanjem u jednoj od njenih plavih kutija pregača!

zagonetke su previše!

Napravili smo ovu Melissa i Doug Puzzle postavljene 100 puta s brezom tijekom vikenda. A mama i ja imali smo natjecanje da vidimo tko bi mogao izgraditi dvije najbrže!

Nekad sam volio ove kutije koje bih odveo u restorane s mazenom – oni dobro putuju!

kišna noćna večera

Imali smo pileća bedra, a mamin poznati Mac Mac i sir za večeru. Plus Garlicky pirjani špinat i paprika i neki talijanski crveni tata doveli.

i za desert… .CAKE!

gdje postoji mama, ima kolača. Pokupio sam nekoliko letova za tortu iz narezane torte! Takva zabava!

Subota

Mazen je za Božić dobio maštovito lego od Grammieja i graška i proveo cijeli dan gradeći ga. Sve što zauzima 8 -godišnjaka 10 sati vrijedi svoje težine u zlatu 🙂

imali smo bagele i krem sir i slaninu i voće za doručak! Birch uvijek dobiva polovicu grejpa u svojoj zdjeli

Dan datuma

Mama nam je ponudila da odemo na sastanak, ali budući da ne jedemo u restoranima i vrijeme je bilo prilično hladno, tamo Nije nam bilo puno za nas nakon zalaska sunca. Pa smo umjesto toga išli na dan. Imao sam na dva para hlača i sve dodatke za hladno vrijeme!

Naše prvo stajalište bilo je golf teren za Birdwood (Thomasov drugi dom), gdje smo imali Mini Putt-Putt Challenge.

Ja sam ljevičar!

Ručak na terasi

41* Ali imali smo grijače! Dijelili smo IPA … jer je to bio datum!

Imao sam sir na žaru pimento s malo bočne salate.

Thomas je uživao u ovoj dimljenoj izvučenoj svinjetini. Trgovali smo zalogajima!

Ragged Mountain Hike

Naše sljedeće stajalište bilo je pješačenje oko iscrpljenog planinskog rezervoara. Sve što ćemo se nastaviti kretati i toplo!

Naišli smo na neke lijepe kornjače …

i medvjedi!

Povratak kući Pronašli smo Grammie i Birch koji igraju više zagonetki!

Upravo sam se vratio s jednog posljednjeg hoda na plaži od 3 milje. Matt je trčao, pa sam slušao 5 novih mama, novih bebinih podcasta dok sam hodao. Šetnja je bila dugačka, ali prošla je brzo!

Prije nego što sam otišao –

jogurt, bobice, banana, cville crunch, sunbutter

Nedostajat će mi

WalksHe Ocean zvuči morskim pločama Kinga size kreveta na popisu obveza Obitelj

Ali znate da je to dobar odmor kad ste spremni otići kući.

jedva čekam
Naš kuhinjski Porchour Gardensour FriendsOur Shady StreetsFridays nakon pet

Osjećam da je to malo! Imali smo nekoliko super vrućih dana, malo hladnijeg dana i nekoliko dana koji počinju vremenom džempera i pretvaraju se u ljeto do 15 sati. Jednostavno nikad ne znaš! Jedna stvar koju u posljednje vrijeme nismo imali je kiša, a počinjem se previše naviknuti na sunce 🙂

TIME TIME, PARK VRIJEME

Mi ‘Proveo je puno više vremena vani otkad je vrućina slomljena (malo). Birch jednostavno voli biti vani.

bio je sretan u zamahu gotovo 30 minuta!

Jedva čekamo da naš vanjski prostor bude spreman. Vjerojatno uskoro, ali nadam se da je prije nego što se zima smjestila. Čuvao sam ga pomalo tajnom, ali bez ikakvog razloga osim što želim podijeliti nešto dobro prije + poslije!

zalogaj za doručak

Otišao sam na Mariebette na posao i imao sam ukusan sendvič s kroasanom, jajetom i sirom (koji sam jeo nožem i vilicom!) I kaptom s kojim idem.

i ovaj Dave’s Ubojica kruh bundeva začina bagel bio je na točku s Justinovim maslacem od vanilije od badema i svježim jagodama na vrhu!

LITE ručkovi

škampi, rubula i salata od kuskusa iz Plenty. Potpuno izbrisan.

Burrito doručak s prilogom salata

najbolja salata od farro i slatkog krumpira s domaćom salatom ispod.

korijenje s preživjelim djevojkama!

SIPS

Yup!

Sretan sat s nekim prijateljima

Imao sam jedan taco kao aplikaciju/užinu, a zatim i malo dodatnog Večera kad sam stigla kući.

Večere

BBQ piletina s pečenim briselima i rižom

burgeri na žaru na engleskim muffinima sa salatom

drugo Verzija domaćeg hamburgera 😉

Dosta mesnih okruglica s krumpirom i graškom (i krajnji komad kruha)

Njegovo Visosti

Nekih dana samo želim jesti Njegovi obrazi!

Mazen je nedavno bio u kampu koji je biciklizam udaljen, pa sam svakog jutra biciklirao s njim u školu. Tek sam nedavno ispraznio vlastiti bicikl, što je sramotno, nisam koristio godinu dana, tako da bih mu se mogao pridružiti sada kad je on samouvjereniji i brži na dva kotača.

Ne mogu vam reći Koliko sam uživao u tim ranim jutarnjim vožnjama bicikla! U opasnosti da budu lažniji od uobičajenog, ptice su se cvrčavale, zrak je i dalje bio ropljiv, a bilo je divnih ljetnih mirisa cvijeća i slanine. Dok imam ljubav/mržnju s ustajanjem prije izlaska sunca i odlaska u teretanu, uvijek volim da prvo dobijem malo izvan aktivnosti. Nešto što mogu učiniti odmah nakon kave i malo doručka poput biciklizma ili hodanja. Volio bih zadržati naviku kroz jesen ako mogu.

Želim biti baš takav kad odrastem:

“Ughhhh, automobili, zaštoyyyy”

“Bikerova prava!”

Portlandia me svaki put dobiva, a to je jedan od mojih najdražih isječaka svih vremena!

Nadam se da će vaš vikend biti poput:

Obožavam dijeliti neke od svojih nedavnih kupovina i nađem s vama.

Contents

Need a successful project?